понеделник, 29 юни 2015 г.

В Ракитово заложиха на рока на празника на града

Кметът обяви 7 юли за почивен ден



   Без поп-фолк  изпълнители  ще се проведе този път празника на град Ракитово на 6-ми и 7-ми юли тази година. От ръководството на Общината са решили да дадат шанс на български рок групи – на 6-ти юли празничната вечер ще закрият софиянците от FIRE ROCK, а на 7-ми – любимците на пазарджиклии  – ROCKA ROLLA. В първия ден програмата включва концерт на прекрасната Невена Цонева, веднага след нея за любителите на българския фолклор ще пее Росица Пейчева. На 7-ми, когато е официалната част на празника, специални гост-изпълнители ще бъдат  новата формация ТОНИКА ДОМИНИ – Красимир и Вили Гюлмезови от „Шик“ и Ева от „Тоника“.

    На 7-ми юли е храмовият празник на обновения храм „Св. Вмца Неделя“ в Ракитово – на тази дата от 2000г. се чества и празника на града. Тържествена служба ще бъде отслужена от  отец Стоил Лазаров.

   Преди празничните дни, които тази година се падат понеделник и вторник, на 5-ти юли, в неделя, в залата на ОНЧ „Будилник 1898“ ще се проведе за седма поредна година Националният конкурс за литературна награда на името на видния ни съгражданин – Милош Зяпков. 

    7-ми юли e обявен за почивен ден, с решение на Общински съвет-Ракитово, № 814/16.06.2015г.